Notes160x600
Rollup
SAJAM ŠLJIVE U GRADAČCU: GRADAČAČKU ŠLJIVU TREBA UPAKOVATI  U SUVENIR I NAPRAVITI OD NJE TURISTIČKI BREND.

SAJAM ŠLJIVE U GRADAČCU: GRADAČAČKU ŠLJIVU TREBA UPAKOVATI U SUVENIR I NAPRAVITI OD NJE TURISTIČKI BREND.

Ovih dana u Gradačcu traje tradicionalni Sajam šljive, na kojem će učestvovati 300 izlagača iz naše zemlje i zemalja regije, te Austrije, Češke, Mađarske, Turske i Njemačke.

Što se tiče naše zemlje, najzastupljenija je šljiva „ljepotica“ i „stenlic“, a trebalo bi, smatraju učesnici sajma, uvesti i nove sorte poput „prezenta“ jer se za tu sortu može dobiti najbolja cijena.

Kako ističu iz turističke zajednice, potrebno je raditi više na promociji šljive kao brenda koji bi mogao donijeti profit. Potrebno je koristiti sve dostupne opcije internet promocije i upakovati šljivu u turistički suvenir, budući da to još nije urađeno.

Na ovom sajmu se osim šljive przentuju i brojne druge grane poljoprivrede, pa se tako mogu vidjeti, između ostalih,  i pčelari koji tu prezentuju svoje proizvode.

Ovo je odlična prilika i za ostvarivanje poslovnih kontakata budući da se nalazi veliki broj izlagača iz velikog broja zemalja, pa je na taj način moguće i proširiti postojeće tržište.
 

Komentari