Notes160x600
Rollup
OVE 3 POZE JOGE POMOĆI ĆE VAM DA ZASPITE KAO BEBA I DA VIŠESATNO OKRETANJE PO KREVETU POSTANE VAŠA PROŠLOST! (FOTO)

OVE 3 POZE JOGE POMOĆI ĆE VAM DA ZASPITE KAO BEBA I DA VIŠESATNO OKRETANJE PO KREVETU POSTANE VAŠA PROŠLOST! (FOTO)

Zbog prevelikih stresova i žurbe rijetkost je leći i odmah zaspati, ali ako ste ipak među takvim, veliki ste sretnik.

Za one koji imaju problem višesatnog okretanja po krevetu donosimo set vežbi koji će umiriti vaš nervni sistem, eliminisati stres i opustiti vaše tijelo.

Sljedeće tri poze joge odgovaraju svakom tipu čovjeka, bez obzira što se prije niste susretali sa njima. Potrebno je imati samo jastuk i nekoliko sekundi prije za zagrijavanja – tako što ćete 10 puta udahnuti i izdahnuti, time je vaše tijelo spremno. Pa počnimo!

 1.Viparita Karani (Noge na zidu)

Lezite na vaš jastuk, noge dignite prema plafonu i to da pete i koljena budu u istoj ravni. Ruke držite pored tijela, a dlanove okrenite prema gore. Dišite duboko i ostanite u ovom položaju 2 – 3 minute. Ova poza je idealna ako provodite sate i sate na nogama jer poboljšava cirkulaciju. Rezlutate ove vježbe osjetiće te odmah.

 2Supta Baddha Konasana (Tabani i koljena zajedno)

Leđima lezite na jastuk i sastavite tabane, pomijerajući koljena u različitim smijerovima. Ruke neka vam budu ispružene duž tijela, dišite duboko i ravnomijerno – budite u ovoj pozi 3 minuta.

 3. Savasana (Poza leša)

Ovo je posljednja poza prije nego što utonete u brzbrižan san. Neka vam noge budu ispružene u širini ramena, a ruke duž tijela, dlanovi neka ponovno budu okrenuti na gore. Duboko disanje je obavezno i raditi ovu vježbu 3 – 5 minuta.

San će doći u narednih nekoliko minuta, na vama je samo da ove vježbe ponavljajte svakodnevno.

 

Komentari