Notes160x600
Rollup
Ne morate ni ustati sa stolice: Salo sa vašeg stomake će da nestane, a divit ćete se svojoj figuri

Ne morate ni ustati sa stolice: Salo sa vašeg stomake će da nestane, a divit ćete se svojoj figuri

Činjenica je da svi koji rade u kancelarijama su kad tad suočeni sa posljedicama koje na njih ostavlja dugo sjedenje i manjak fizičke aktivnosti.

Osobe koje dugo vreman provode u sjedećem položaju, imaju mnogo veći rizik da obole od brojnih kardiovaskularnih oboljenja, kao i od dijabetesa ili gojaznosti. Zbog toga, u današnjem članku vam donosimo vježbe koje možete raditi bez da ustajete, a osjećat ćete se svježije i energičnije.

  1. Noga prema prsima
    Dok držite svoja leđa ravno, a noge u širini kukova, podignite svoje desno koljeno i povucite ga na prsa, dok istovremeno uvlačite trbuh. Ovu vježbu ponovite barem 20-30 puta, izmjenjujući koljena sa kojim radite.
  2. Podizanje obje noge
    U ovoj vježbi će svi važi mišići na trbuhu da se aktiviraju, a potrebno je da dok se objema rukama držite za stolicu, te dok su vam leđa ispravljena, da podižete svoje noge na prsa, dok su vam trbušni mišići napeti. Spuštajte noge, ali im ne dopuštajte da dodirnu pod, te vježbu ponovite 10-20 puta.
  3. Podizanje koljena i okretanje tijela
    Dok sjedite na rubu stolice sa ispravljenim leđima, uhvatite se sa obje ruke za stolicu, a onda savijte svoje tijelo na jednu stranu, dok sjedite na samo jednoj strani svoje stražnjice. Podignite oba koljena na prsa, a zatim se vratite u prvobitni položaj, te se opet savijte na drugu stranu. Vježbu ćete ponavljati 10-20 puta na svakoj strani, a ona će da vam pomogne da oblikujete svoj struk, te da sagorite masnoće koje se stvaraju u ovom području vašeg tijela.
Komentari